Zařízení Ploom X se nenabíjí. Co mám dělat?

Existuje několik důvodů, proč se baterie zařízení Ploom X nenabíjí.

1.  Váš USB kabel není pravděpodobně správně připojený. Zkontrolujte, zda je vše zapojeno.

2. Váš USB kabel může být poškozený. Propojte zařízení Ploom X a napájecí adaptér s jiným USB kabelem. Nejlepší je použít USB kabel určený speciálně pro Ploom X. Pokud ho nemáte, použijte USB kabel od značkového výrobce a zkontrolujte, zda má stejnou specifikaci a napětí (5 V) s nabíjecím proudem 1,5 A.                 

3. Resetujte zařízení Ploom X. Nejprve sejměte přední panel. Pokud nevíte, jak postupovat, podívejte se na naše video.

4. Doufáme, že vám podařilo zařízení Ploom X nabít. Pokud však resetování problém neodstranilo, kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle 800 88 55 22 nebo nám napište prostřednictvím online formuláře.

Spustit video
Přístup na webové stránky a k výrobkům Ploom mají pouze stávající dospělí kuřáci. Výrobky Ploom nejsou pomůckou pro odvykání kouření a stejně jako všechny tabákové výrobky nejsou bez rizika.

Bylo vám již 18 let?

Ano