Ploom X nefunguje. Jak mám postupovat?

Přečtěte si pár tipů, které vám pomůžou vyřešit případné problémy se zařízením Ploom X:

 1. Nejprve zkontrolujte stav nabití baterie. Pokud není baterie zařízení Ploom X dostatečně nabitá, připojte ji ke zdroji nabíjení. 

 2. Resetujte zařízení Ploom X. Zavřete horní kryt a sejměte přední panel. Stiskněte malé tlačítko tenkým tupým předmětem a držte jej, dokud zařízení nezavibruje. Poté přední panel vyměňte. Pokud nevíte jak postupovat, podívejte se na naše video. 

3. Pokud resetování váš problém nevyřešilo, kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle 800 88 55 22 nebo nás kontaktujte prostřednictvím online formuláře.

Spustit video
Přístup na webové stránky a k výrobkům Ploom mají pouze stávající dospělí kuřáci. Výrobky Ploom nejsou pomůckou pro odvykání kouření a stejně jako všechny tabákové výrobky nejsou bez rizika.

Bylo vám již 18 let?

Ano