Jak mohu uplatnit záruční reklamaci?

Než se rozhodnete uplatnit reklamaci v rámci záruky, resetujte prosím své zařízení (viz video s postupem zde) – možná se tím váš problém vyřeší.

Pro uplatnění nároku na záruční plnění je podstatné, kde jste výrobek zakoupili.

 

1) V maloobchodní prodejně: Pokud jste výrobek zakoupili v maloobchodní prodejně, přineste jej do prodejny, kde jste jej zakoupili, nebo do kterékoli jiné prodejny ze stejného řetězce.

- Máte nárok na záruční dobu v délce 2 let – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky).

- Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit.

- Budete požádáni, abyste personálu předložili doklad o nákupu.

 

2) Na www.ploom.cz: Pokud jste výrobek zakoupili v našem e-shopu, zašlete jej naší pověřené společnosti Squadro (IČO: 24839213, DIČ: CZ24839213). Úplné podmínky uplatňování nároků ze záruky u zboží zakoupeného prostřednictvím webu www.ploom.cz naleznete v našich obchodních podmínkách nebo se můžete obrátit na naše oddělení zákaznické podpory Ploom, kde vám poradíme.

- Máte následující nároky:

a) Záruka vrácení peněz do 30 dnů – vztahuje se na všechny výrobky zakoupené na webu www.ploom.cz. Možné je pouze vrácení zboží.

b) 2letá záruka – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky). Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit.       

- Vyplňte formulář pro vrácení zboží společnosti Squadro:

a) pro uplatnění záruky vrácení peněz do 30 dnů Formulář - odstoupení od kupní smlouvy 

b) pro uplatnění 2leté záruky Formulář - uplatňování práv ze záruky

- Zařízení s veškerým příslušenstvím a výše uvedeným dokumentem zabalte do samostatné krabice a zašlete nebo osobně přineste na adresu: Squadro s. r. o., Toužimská 720, 199 00 Praha 9 – Letňany. s. r. o.

 

3) Od hostesky / na akci: Pokud jste výrobek zakoupili od hostesky, zašlete jej prosím naší pověřené společnosti Noe's, s. r. o. (IČO: 25697749, DIČ: CZ25697749).

- Máte nárok na záruční dobu v délce 2 let – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky).

- Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit.

- Vyplňte formulář pro vrácení zboží společnosti Noe's a přiložte k němu kopii svého dokladu o nákupu.

- Zařízení s veškerým příslušenstvím a výše uvedenými dokumenty zabalte do samostatné krabice a zašlete na adresu: Noe's, s. r. o., Mezi Vodami 1895/17, 143 00 Praha – Modřany. s. r. o.

Přístup na webové stránky a k výrobkům Ploom mají pouze stávající dospělí kuřáci. Výrobky Ploom nejsou pomůckou pro odvykání kouření a stejně jako všechny tabákové výrobky nejsou bez rizika.

Bylo vám již 18 let?

Ano