Než se rozhodnete uplatnit reklamaci v rámci záruky, resetujte prosím své zařízení (viz video s postupem zde) – možná se tím váš problém vyřeší.
Pro uplatnění nároku na záruční plnění je podstatné, kde jste výrobek zakoupili.
1) V maloobchodní prodejně: Pokud jste výrobek zakoupili v maloobchodní prodejně, přineste jej do prodejny, kde jste jej zakoupili, nebo do kterékoli jiné prodejny ze stejného řetězce.
- Máte nárok na záruční dobu v délce 2 let – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky).
- Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit.
- Budete požádáni, abyste personálu předložili doklad o nákupu.
2) Na www.ploom.cz: Pokud jste výrobek zakoupili v našem e-shopu, zašlete jej naší pověřené společnosti Squadro (IČO: 24839213, DIČ: CZ24839213). Úplné podmínky uplatňování nároků ze záruky u zboží zakoupeného prostřednictvím webu www.ploom.cz naleznete v našich obchodních podmínkách nebo se můžete obrátit na naše oddělení zákaznické podpory Ploom, kde vám poradíme.
- Máte následující nároky:
a) Záruka vrácení peněz do 30 dnů – vztahuje se na všechny výrobky zakoupené na webu www.ploom.cz. Možné je pouze vrácení zboží.
b) 2letá záruka – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky). Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit.
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží společnosti Squadro:
a) pro uplatnění záruky vrácení peněz do 30 dnů Formulář - odstoupení od kupní smlouvy
b) pro uplatnění 2leté záruky Formulář - uplatňování práv ze záruky
- Zařízení s veškerým příslušenstvím a výše uvedeným dokumentem zabalte do samostatné krabice a zašlete na adresu: Squadro s. r. o., Toužimská 720, 199 00 Praha 9 – Letňany. s. r. o.
3) Od hostesky / na akci / v Ploom kiosku: Pokud jste výrobek zakoupili od hostesky nebo v našem Ploom kiosku, zašlete jej prosím naší pověřené společnosti Noe's, s. r. o. (IČO: 25697749, DIČ: CZ25697749) nebo navštivte jakýkoli z našich Ploom kiosků, kde vám s reklamací rádi pomůžeme.
- Máte nárok na záruční dobu v délce 2 let – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky).
- Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo 2letá záruka platí od data nákupu původního zařízení.
- V případě reklamace poštou, prosím, vyplňte formulář pro vrácení zboží společnosti Noe's a přiložte k němu kopii svého dokladu o nákupu.
- Zařízení s veškerým příslušenstvím a výše uvedenými dokumenty zabalte do samostatné krabice a zašlete na adresu: Noe's, s. r. o., Mezi Vodami 1895/17, 143 00 Praha – Modřany. s. r. o.
- V případě reklamace osobně – přineste své zařízení Ploom s veškerým příslušenstvím a dokladem o nákupu do jednoho z našich Ploom kiosků, kde vám ho můžeme vyměnit za nové.
Aktuální Ploom kiosky:
• Ploom Pop Up OC Letňany (více zde)
• OC Palác Pardubice
• OC Europark Praha – Štěrboholy (více zde)